vrijdag 21 februari 2014

What's in my schoolbag?

Pff, school. Ik erger me er aan. Zware tassen vol boeken maar.... natuurlijk niet alleen boeken!
In dit artikel laat ik zien wat er in mijn schooltas zit (na de boeken).
Lees snel verder! 

Dit is mijn tas, van het merk Kipling. Ik wou eigenlijk een Cowboy bag, maar nu ik zie dat bij mijn vriendinnen ze allemaal zijn uitgescheurd, ben ik blij dat ik deze heb gekozen! Ook hangt er een lief, paars aapje aan die kan duimen.

 Als eerst de hele basic dingen. In iedere schooltas zit wel een etui. Bij mij in het geval een Lelijke etui. Ik mag geen nieuwe van mijn moeder en ik ga er zelf mijn geld niet aan uitgeven, dusja. In mijn etui zitten: Pennen, stiften, lijm, type-ex, Potloden, Stabilo's en een haarspeldje. 


                                                 
 Mijn agenda, om niet te vergeten! Ik heb hem gekocht bij de Hema en is heel klein en zacht. Ik vond hem wel schattig. Mijn andere agenda ging kapot, dus heb ik deze vorige week gekocht.
Er zit ook zo'n draadje aan meteen bij de juiste week te zijn.

Ik kan niet zonder kauwgom op school komen. Iedere pauze naar het eten en drinken neem ik wel een kauwgom. Verder niet echt veel te zeggen over kauwgom, vind je niet? :)

En dan als laatste en beste.. mijn make-up bijwerk tasje! 
Het tasje is van de Hema en is handig en klein, past lekker in mijn tas. Dan nu wat erin zit. Catrice glamour doll mascara, mijn favoriete mascara! Dan een Kruidvat Lippen balsem, deze is echt fijn en lekker zacht op mijn lippen. Dan een wenkbrouw/wimper kwast. Gewoon heel basic. En als laatste een Catrice lipstick om bij te werken.

Dit was wat er in mijn schooltas zit. Wat zit er in jouw schooltas? Laat het weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten