zaterdag 22 februari 2014

Let's talk with Fleur #1: School, youtube and more.

Heey, vandaag heb ik gewoon even een klets artikel. Het gaat eigenlijk over verschillende dingen, zoals: School en Youtube. lees snel verder!

School
Ik zit al weer een tijdje in de Brugklas en dat bevalt me wel! Alleen gaan mijn punten zwaar achteruit. Ik doe nu Mavo/Havo en ik krijg volgende week mijn advies voor in de 2de. Ik mag in totaal 1,5 onvoldoendes staan om naar Havo te kunnen en moet je net krijgen dat ik er 2 heb. Dit is niet zo'n artikel dat ik zeg dat mijn artikelen gaan verminderen, zeker niet! Ik ben pas 1 week ECHT bezig en ik ga dat volhouden wat er ook gebeurt. Natuurlijk, school gaat voor. Maar ik ben echt niet de hele dag bezig met bloggen enzo. 
Volgende week heb ik project week en ben ik lekker vroeg uit! Alleen moet ik wel nablijven om Dinsdag en dat is echt balen. Alleen maar omdat ik een schrift was vergeten mee te nemen, dus nu moet de halve klas nablijven. Hebben jullie tips om te leren trouwens? Misschien helpt dat om mijn punten omhoog te halen. 




Youtube
Binnenkort ga ik ook beginnen met een Youtube kanaal! Want ergens deze maand heb ik mijn camera binnen en dan ga ik meteen beginnen. Ik heb al veel video's in de planning staan en het gaat natuurlijk over beauty, fashion, lifestyle en er komen ook vlogs. Ik zit al zo lang te wachten op dit moment en nu komt dat moment! Ik kijk iedere dag wel 100 filmpjes van beauty bloggers en ik wou altijd al ook zo'n meisje zijn. Ik ben benieuwd hoe ik er over een jaartje ervoor sta en wat mijn vrienden ervan denken. Mijn video's komen op mijn blog en op mijn Youtube kanaal. Als ik mijn camera dus heb komt er een apart artikel over.

Andere naam
Ik heb mijn blog al eigenlijk in Juni 2013 gemaakt. Ik heb maar 3 artikelen geplaatst en toen kwam er een big drama en drukte op me af. Een tijdje geleden pakte ik het weer op en ik beloof je, als er weer zoiets gebeurt, ik stop niet! Toen had ik een andere lay-out en een andere naam. Toen ik weer op mijn blog kwam vond ik alles zo kinderachtig eruit zien en vooral de naam, Thebeautyandfashionworld, was een ramp. Toen ik weer ging bloggen veranderde ik mijn blognaam en de lay-out en ik ben er nu best tevreden over.

Eigen domeinnaam
Nu nog niet. Als mijn blog meer volgers heeft en Youtube goed gaat, neem ik een eigen domeinnaam. 
Dus vind je mijn blog leuk en wil je meer zien? Volg dan via Bloglovin en via google. (Aan de rechter kant bij het kopje ''follow'') 


Dit was dus even een klets artikel. Bedankt voor het lezen! x











Geen opmerkingen:

Een reactie posten