donderdag 20 februari 2014

Wat staat er op mijn nachtkastje?

Ik ben dol op kijken naar een roomtour. Maarja, het duurt misschien nog een maandje voordat ik mijn camera heb, dan beloof ik je een roomtour! Maar wat bij je kamer hoort, is een nachtkastje en mij lijkt het leuk om is te laten zien wat erop staat. Er staat niet veel op, maar alsnog.

Hier zie je een dienblad van de Action met 2 geurkaarsen van Ikea. Er ligt een armbandje op die ik gisteren droeg. Ik vind het er leuk en basic staan, I love it!

En dan wat het meest opvalt: mijn lamp.
Deze lamp heb ik gekocht bij de Xenos en er staat een mooi tekstje op, Home is where the heart is.
Ik heb hem vaak en en geeft zelfs meer licht dan mijn lamp aan het plafon!

En niet om te ontbreken: mijn telefoon. Ik heb het hoesje alleen er even neer gelegd omdat, ik de foto's moest maken met mijn telefoon zelf. Dit hoesje komt van de Claire's en was 10 euro. 
Daarachter zie je een Baby lips van Maybeline Pink punch. Dit is echt een aanrader en ruikt/smaakt heerlijk!

Dit was het alweer. Wat staat er op jullie nachtkastje? Laat het weten in je reactie.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten