woensdag 19 februari 2014

Mijn favoriete sieraden

Bijna iedere dag draag ik sieraden. Sieraden maakt je look echt compleet, al is het alleen een ketting. In dit artikel laat ik ook mijn favoriete sieraden zien op dit moment.


Deze ring draag ik best vaak. De ring sprak me aan door de structuur, maar toch het meest gewoon door die vraagteken. De ring is wel een beetje groter dan mijn ringmaat, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Deze ring had ik gekocht bij Claire's in de sale voor 3 euro.


                 Deze 3 armbandjes horen samen bij elkaar. Op de linker foto zie je een kruisjes armband, kruisjes dragen is echt je eigen keuze. De ene zegt dat je daarvoor moet geloven en de ander omdat het de mode is. Ik draag het omdat ik het gewoon mooi vind! Ik ben niet gelovig maar dat hoeft ook helemaal niet.
De middelste is gewoon een armbandje met steentjes, niks bijzonders aan. En de rechter is echt een kinky armbandje, but I like it! 
Deze armbandjes kocht ik samen bij de Primark voor 3 euro

Zo zien ze er samen eruit.


Dit armbandje heb ik van mijn zus gekregen, heel simpel, maar mooi. Hij is heel erg basic, maar dat vind ik wel mooi.
Ik heb geen idee waar mijn zus hem heeft gekocht

Dit is het laatste armbandje. Deze heb ik ook al gekregen maar dan van mijn beste vriendin.
Het is een heel simpel, zilver armbandje. Dit armbandje komt uit Amerika .

Nu over naar de kettingen! Dit is een grote uilen ketting. Deze ketting is heel lang en groot. Ik moet wel zeggen dat die al 2 keer is afgebroken, maar hij blijft prachtig!
Gekocht bij de Claire's voor ongeveer 8 euro


Deze ketting heb ik ook gekregen van mijn zus. Een mooie sleutel met als kop een hartje met steentjes erin.
Deze ketting is ook heel lang en stevig. Ik ben zo dol op dat hartje! :)


Dit waren mijn favoriete sieraden! Ik merk nu pas dat mijn sieraden vaak zilver zijn en daar ga ik maar is verandering in brengen! Een kort artikel maar met wel leuke sieraden. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten