zondag 23 februari 2014

Unboxing: Glossybox Februari 2014

Hoi! Net kwam de postbode langs met de Glossybox dus hier een unboxing!
Dit is jammer genoeg de laatste Glossybox die ik ontvang dus ik hoop dat er leuke dingen in zitten. Lees snel verder.


De foto's zijn niet perfect omdat, het wat later gemaakt is.

Als gewoonlijk een briefje met de producten met de strik. Dit is even een over view van de producten die erin zitten.

Dit is het eerste product. De Anatomicals puffy the eyebag slayer. Dit zijn dus van die jelly pash voor onder je ogen en er zitten 3 stuks in het doosje. Ik ben echt heel er benieuwd hierna!
prijs: 7,25 euro.

Dan deze Korres eyeschadow. Dit is een mini oogschaduw met een groen shimmer kleurtje.
Nou ben ik niet echt zo heel erg fan van zulke kleurtjes, maar oké.
prijs: 12,90 euro voor 1,8 Gram

Dan zie ik deze mini blush van BM Beauty.
Tjaah... mooi kleurtje maar de verpakking is erg onhandig.
prijs: 9,60 euro voor 4 Gram

Over dit product ben ik zo enthousiast! Dit is de Oceane makeup remover pen.
Dit is zo ongelofelijk handig voor eyeliner bijvoorbeeld! Ik ben hier echt benieuwd naar.
prijs: 4,00 euro voor 3 ml

Dan alweer het laatste product. Dit is de Gkhair moisturizing conditioner. Net nu mijn conditioner op is komt deze echt van pas. 
Prijs: 14,60 voor 300ml

Voor een laatste box was dit wel een mooie afsluiting. Ik ben echt benieuwd naar de makeup remover pen en de conditioner. Als je een review wilt van een product zet het dan in de reactie. Bedankt voor het lezen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten