dinsdag 25 februari 2014

OOTD: 25.02.14

Omdat ik gisteren niet veel tijd had voor een artikel, heb ik even een korte OOTD.
Lees snel verder.



Hier heb ik een trui aan van de Coolcat. Ik ben niet zo van Coolcat kleren, maar deze trui kon ik niet laten hangen. Deze trui is niet warm omdat, er veel gaten in zitten. Maar dat maakt mij niks uit.
Ik moet altijd aan baseball denken bij deze trui, I don't know why.
prijs: 25 euro

 Dan deze broek van de Primark. Deze broek zit lekker strak, maar ook niet weer te strak. Deze broek is voor de langere mensen en de zakken zijn lekker diep voor mijn telefoon, want dat heb ik niet zo vaak.
Ook draag ik een riem van de Primark.
Prijzen: Riem: Geen idee
                                                                           broek: 8/9 euro

Dan nog een ketting. Ik heb nu weinig sieraden, ik heb geen idee waarom niet?!
Deze ketting heb ik gekregen en is best lang en groot. Ook is die stevig. Het hartje heeft steentjes en dat vind ik wel mooi! 
Prijs: Geen idee

Dit was even een korte OOTD. Bedankt voor het lezen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten