zondag 2 maart 2014

Update: Camera en artikelen

Na een lange tijd komt er eindelijk weer een artikel, maar dit was met een reden dat er lang geen artikelen geplaatst werden. Woensdag kreeg ik mijn camera en wou ik een filmpje op mijn laptop zetten maar mijn usb poort was dus blijkbaar kapot. Dus mijn broer ging hem maken door een windows update te doen. Nou, usb poort was gemaakt maar ik had geen internet meer en dat was een groter probleem. Mijn broer probeerde elke dag om hem te maken maar het lukte niet, tot een paar minuten geleden dus ik kon niet wachten op even een artikel te schrijven. Sorry hiervoor!


Het 2e ding is over mijn camera. Zoals je net las, heb ik mijn camera binnen! Dus binnenkort kunnen jullie ook video's verwachten. Weten jullie nog leuke ideeën voor een video? Laat het weten in een reactie!

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is over mijn laptop problemen. Bedankt voor het lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten