maandag 17 februari 2014

De gewoon niet tag

Ik ben een heel positief meisje die bij alles de positieve kant probeert te zien. Maarja, nu ga is eens lekker negatief doen! Ik ga de 'gewoon niet' tag doen voor jullie. De vragen gaan een beetje over het dagelijks leven en dat soort stuff. Vergeet niet: Dit is mijn mening! Als jij bijvoorbeeld van Hardrock houdt en ik niet, dan is dat jouw keuze en jouw ding!
Eten
Ik lus bijna niks, dus dit is echt moeilijk! Maar wat ik vind dat gewoon echt niet kan... sla. Heel gezond maar als je er op kauwt word ik al misselijk. En dan moet je er al helemaal niet die witte saus erin doen, walgelijk!

Muziek
Ik ben echt dol op veel muziekstijlen. Maar welke muziekstijlen mij echt niet aanspreken zijn Hardrock en Opera. Bij Hardrock schreeuwen ze te veel en bij opera heb ik het gevoel dat ze mijn oren willen breken.

Kleding
Ik ben dol op kleding, veel soorten kleren.. ik heb serieus geen idee! Het hoort niet echt bij kleren, maar dan kies ik voor echt bont. Ik ben er zelfs zwaar op tegen!

Zoetigheid
Marsepein, nee alsjeblieft niet! Ik ben er niet dol op. Ik kan de smaak niet beschrijven, maar het is smerig!

Geuren
Type-ex geur. Ik ben niet goed in smaken en geuren beschrijven, maar het stinkt.

Seizoen
Winter, al dat ijs en die koudheid, brrr. Ik val altijd door dat ijs en ik word altijd ingepeperd. Geef maar lekker het zonnetje. :)

Youtube
Waar ik me aan erger van Youtube is alleen maar dat je voor veel dingen iets met google+ moet doen. Ik vind het zo vervelend! 

Mac Donald's
Nu heb ik zin om naar de Mac Donald's te gaan, meeh. Maar waar ik me aan erger is dat de hele tijd mijn lieveling McFlurry smaak weg is! Elke keer is KitKat weg bij mijn Mac Donald's als ik daar kom. :(

Personen
Daarbij kan ik veel dingen opnoemen.. Pesters, ze maken iemand van binnen kapot en dat kan leiden tot erge dingen. Mensen die denken dat ze alles zijn, tja, wat doe je der aan? Betweters, ik had er zo een in de klas, het was bloed irritant! Mensen die 'Ja' zeggen tegen een jongen/meisje, terwijl hij/zij diegene niet leuk vind, als je een jongen niet leuk vind, zeg dan gewoon 'nee'?! 

Bekende personen
Miley Cyrus, ik wil haar oude persoonlijkheid terug! Ze heeft leuke liedjes, dat negeer is niet, maar ze doet zo asociaal de laatste tijd! I'm sorry Smilers!

Party
Ik hou niet zo van feestjes waarbij de muziek echt zo ongelofelijk hard staat! Ik hoor al gepiep op de achtergrond, ik wil het niet erger hebben. 


Dit was de 'Gewoon niet' tag. Wauw, wat was ik lekker negatief bezig, haha. Het was wel grappig hoor, maar bij sommige onderwerpen was het wel moeilijk. Heb jij ook de 'Gewoon niet' tag gedaan? Laat het weten in je reactie en ik neem een kijkje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten