maandag 17 februari 2014

Catrice stash flash

Heey, in mijn vorige artikel zagen jullie de Essence stash flash en nu laat ik mijn producten van Catrice zien!
Ik heb niet veel van Catrice maar ik wou het toch nog even laten zien! Lees snel verder voor de producten.


Gezichtsbasis

Catrice all matt plus foundation 010 light beige
Deze foundation is geschikt voor de mensen die niet echt veel dekking willen, maar toch wel een egaler gezicht willen. En het pompje is heel er fijn! Deze foundation is zeker een aanrader.

 Catrice prime and fine base
Dit is een perfecte gezichtsbasis. Maar ik vind hem heel erg stinken.

Catrice camouflage cream 010 Ivory
Dit is alweer mijn 2de potje! Hij dekt heel goed en blijft zitten op zijn plek.

Blush

Catrice defining blush 020 rose royce
Deze blush is echt perfecht voor dagelijks gebruik, echt prachtig!

Ogen

Catrice calligraph ultra slim eyeliner pen blackest black
Deze eyeliner pen trekt dunne lijntjes wat ik dus heel fijn vind!


Catrice  glamour doll volume mascara 010
Deze mascara zit in mijn dagelijkse make-up routine, hij klontert niet, lekker dun en geeft veel volume.

Lippen

Catrice ultimate shine 250  Yes, we can-dy!
Dekt niet veel, maar wel mooi kleurtje

Catrice ultimate colour 240 Hey nude...
Een hele mooie, matte en dekkende kleur!

Dit waren de producten die ik heb van Catrice.
Heb jij nog aanraders van Catrice? Laat het dan weten in je reactie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten