dinsdag 11 maart 2014

Review: AH gezicht reinigingsdoekjes

Ik liep de AH in om te zoeken naar makeup remover, vond ik dit! Ik ben niet zo snel van de AH huid producten enzo, maar dit zag er wel netjes uit. Wil je weten of deze reinigingsdoekjes goed zijn? Lees dan snel verder!

Let's begin :)
Dit staat op de achterkant:
Gezichtsreinigingsdoekjes voor normale en gemengde huid zijn speciaal ontwikkeld voor een zachte reiniging van het gezicht. De lotion met toegevoegd witte-thee-extract helpt de huid te verzachten en te hydrateren. Make-up, vuil en onzuiverheden worden effectief verwijderd. Handig voor thuis en onderweg.
Zoals altijd zo'n plak opening.

Hier ben ik met makeup op (half versleten)


Ik ga langzaam over mijn gezicht en de doekjes zijn best ruw om eerlijk te zijn.

Ook op mijn ogen, maar hiervoor moet ik echt een oog makeup remover gebruiken.

Dit zit erop als ik klaar ben, ieww!

Nu ga ik met een reinigingsmelk en een oog makeup remover gebruiken om te kijken was er over blijft.

Ik gebruik deze oog makeup remover olie van Odina die heel erg fijn & goed is.

Tja... ik had het wel verwacht zoveel. 

Dan gebruik ik deze Nivea reinigingsmelk. Dit is ook een top product voor reiniging.

Dit zijn nog de restjes van foundation & consealer. Niet erg veel, maar toch.
 
Mijn gezicht is nu lekker zacht! Maar verder naar de conclusie.
 
Conclusie: De Reinigingsdoekjes van de AH zijn niet de beste die ik heb getest, maar ze zijn wel goed. Deze doekjes zijn best ruw, maar dat kan liggen aan mijn droge & gevoelige huid. Deze doekjes zijn wel goed voor een ''voor reiniging'', maar niet voor een hele reinigings beurt, tenzij je bijna niks op hebt. Er zitten 25 doekjes in voor 1,79 wat best goedkoop is voor de kwaliteit en hoeveelheid.
 
Dit was de review.
Wat is jouw favoriete reinigings product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten