woensdag 12 maart 2014

Inspiration: Room decoratie

Heb jij van die lege hoekjes/plekjes in je kamer en wil je ervan af?
Lees dan snel verder voor 3 leuke ideetjes die ik heb bedacht voor een gezellige kamer.
Lees snel verder!


Kapstokje
Heb je een lege muur in je kamer en troep die je niet kwijt kan zoals vestjes, tasjes en sjaals? Dan raad ik je aan om het Action kapstokje te kopen. Dit kapstokje heeft 6 haakjes en je kan er bovenop nog wat opzetten.

                  
  Dit is dus het kapstokje waar ik het over heb. Nu is het saai dus gaan we hem ''versieren''.

Pak dus een paar vestjes, sjaaltjes en tasjes. Hang het dan aan het kapstokje en zet er leuke dingentjes op zoals foto's, souverniers, kleine tasjes, etc.

Zo ziet het er nu bij mij uit. Wat je verder kan doen is je schoenen eronder zetten en een spiegel ophangen om je outfit te kunnen zien. 

Kwasten bakje
Het is handig om je kwasten een een bakje te zetten. Maar om het nog mooier te maken doe je van de korreltjes/steentjes erin/
 Dit is toch saai?

Haal je kwasten eruit en gooi de korreltjes/steentjes erin.

En zet je kwasten er weer in, tadaa! Het zorgt ook nog is voor stevigheid en het is mooi.

 Rustig & persoonlijk nachtkastje
Op mijn nachtkastje staat alleen maar nog mijn lamp en een dienblad van de action met daarop geurkaarsen. Als je nachtkastje rustig is, dan word je zelf ook rustig is bewezen.

Koop een klein dienbladje waar je zelf een foto in kan doen. Deze is van de action.
Doe er een leuke foto in en klaar! Verder naar de kaarsen.

Pak een leuk glitter nagellakje. Ik heb de Flormar true color in de kleur 010.
 Pak de kaars en ga het glas/omhulsel lakken met de glitternagellak. Je kan ook een patroon erin maken met plakband.

Klaar, ik heb het glas gelakt en de foto erin gedaan.

Zo heb je een persoonlijk nachtkastje!

Pot met kaarsen
Heb je allemaal losse kaarsen? koop dan een reuze pot bij de Xenos was je ze in kan doen. Ik heb de pot op een plankje gezet die aan mijn muur hangt. De pot is een opbergplek voor je kaarsen en staat super cute in je kamer!

Dit is hem. Met een schattig strikje eromheen.

En zo staat het op het plankje, cute. :)


Dit waren allemaal kleine, maar leuke dingentjes.
Ik hoop dat jullie er iets aan hadden en bedankt voor het lezen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten