zaterdag 29 maart 2014

Wishlist: Mua + verkooppunten!

Na een hele lange tijd eindelijk weer een artikel! Na het grote nieuws dat het merk Mua naar Nederland & België komt, dacht ik, waarom maak ik niet even een wishlist. Ik heb de lijst gevonden bij welke Kruidvat filialen ze verkocht worden, die kun je vinden in het einde van dit artikel! Ik heb geen idee wat de prijzen zijn, omdat ik geen idee heb hoeveel ze kosten in euro's, haha.


Mua undress your skin shimmer highlighter
Ik zag deze highlighter in een review en ik was al meteen verliefd op de patroon, wauw! Deze highlighter is wel een shimmer highlighter, maarja, het is lente!
Mua blush shades-bonbons
Ik krijg niet genoeg van deze zacht rozige kleurtjes! Ik ben dol op blushes dus ik kan niet wachten tot begin/eind April!
Mua undress me too palette
Dit pallet is wel bekent in het beauty wereldje. Het zijn niet echt lente kleurtjes, maar dat is geen smoesje om hem niet te kopen!
Mua Lipstick shade 12
Ik ben meer van de zacht roze lipsticks, maar een keer een opvallend kleurtje nemen mag wel. Deze lipstick ziet er wel luxe uit & is goed gepigmeteerd!

Mua matte lipstick peachy keen
Zoals ik al zei, ben ik dol op zacht roze kleurtjes. Dit is daar dus 1 van! En dit is ook nog is een matte lipstick.
 Dit zijn gewoon een paar lakjes die ik wel leuk vind. De 3 van links vind ik wel heel erg op die van Essie lijken, vinden jullie ook niet?

Mua mega volume mascara black
Ik krijg niet genoeg van mascara's en 1 van mijn favoriete mascara's is er eentje van NYC.
Deze mascara lijkt best veel op die van NYC dat ik hem graag ook in mijn stash wil hebben, haha.

Mua pro mist fixing spray
Dit spul zorgt ervoor dat je makeup langer blijft zitten, een fixing powder maar dan in spray vorm. Haha, cool.

Dit was natuurlijk niet alles, maar dit zijn de producten die ik zo zou pakken en naar de kassa zou gaan. Mua komt midden/eind April in de Kruidvat filialen te liggen, jammer genoeg niet allemaal net zoals het 2de Essence schap. Hieronder kun je een lijst vinden met de filialen waar Mua verkocht zal worden. Bedankt voor het lezen! 

Verkooppunten in Nederland

 Aarle Rixtel – Dorpsstraat 29
Almelo – Grotestraat 77-79
Amersfoort – Langestraat 116
Amsterdam – Osdorpplein 134
Amsterdam – Bos & Lommerplein 186
Asmterdam – W. Kraanstraat 22
Arnhem – Kronenburgpassage 92
Bennekom – Edeseweg 1
Blaricum – Mercuriusplein 3
Best – Wilhelmiaplein 10
Boxtel – Rechterstraat 4
Breda – Moerwijk 42-44
Breda – Ginnekenstraat 44-46
Bunnink – V. Hardenbroeklaan 12-14
Capelle Aan De IJssel – Koperwiek 75
Chaam – Brouwerij 25
Den Haag – Leyweg 709
Den Haag – V. D. Kunstraat 79
Delft – Papsouwselaan 224
Dinteloord – Westvoorsestraat 52
Dordrecht – Kolfstraat 12-14
Dronten – Het Ruim 54
Eindhoven – WKC Woensel 283
Elst – Dorpsstraat 42
Ermelo – Strationsstraat 109-111
Ettenleur – Hof Van Den Houte 60-62
Geldorp – Langstraat 101-103
Geldorp – De Coevering 18-19
Gennep – Zandstraat 30
Gorinchem – Piazza Center 84
Gouda – Gildenburg 74
Groningen – Herestraat 53
Groningen – Westerhaven 70
Halsteren – Dorpsstraat 164
Heerhugowaard – Middenwaard 2A
Heerlen – Wannerstraat 10
Heerlen – Promenade 27
Heeze – Kapelstraat 106
Helmond – Veestraat 8
Kaatsheuvel – Hoofdpoort 15
Kerkrade – Orlandopassage 19
Lisse – Blokhuis 49
Maastricht – Wijckerburgstraat 32-36
Maastricht – Mosae Forum 139
Maastricht – Grote Straat 55
Meppel – Kruisstraat 20
Mijdrecht – Raadshuisplein
Nijmegen – Zwanenveld 90
Nijverdal – Grotestraat 178
Ommen – Varsenerstraat 5
Oosterwolde – Stationsstraat 7
Pijnacker – Oostlaan 21
Purmerend – Hoogstraat 19-23
Rotterdam – Vuurplaat 461
‘s Hertogenbosch – Rompertpassage 8-12
Sassenheim – Hoofdstraat245
Schaijk – Schutboomstraat 11
Schiedam – Langekerkstraat 32
Someren – Postelstraat 4
Spijkenisse – Breestoep 4
Steenbergen – Kaaistraat 28
Uden – Galerij 5B
Utrecht – Smaragdplein 113
Utrecht – Roelantdreef 235
Veenendaal – Passage 38
Vlaardingen – Veerplein 132
Weert – Muntpassage 40
Wieringerwerf – Terpstraat 5
Woerden – Groenendaal 34
Zevenaar – Grietsestraat 12A

Verkooppunten in België

Aalst – Nieuwstraat 29
Antwerpen – Carnotstraat 86
Arlon – Parc Comm. De L’Hyrdrion 8
Asse – Steenweg 13
Beveren – Grote Markt 22
Bornem – Boomstraat 26
Brakel – Neerstraat 34-36
Bredene – Duinestraat 330-386
Bredene – Brugsesteenweg 25
Bree – Hoogstraat 2
Brugge – Zuidzandstraat 48-50
Deinze – Tolpoortstraat 44
Deurne – Frank Creaybeckxlaan 90-92
Deurne – Herentalsebaan 384
Ekeren – Dorpstraat 28-30
Geel – Nieuwstraat 4
Genk – Europalaan 88
Gent – Veldstraat 76
Gent – Dendermondesesteenweg 112
Geraardsbergen – Grotestraat 50
Haacht – Markt 29
Halle – Volpestraat 3
Hasselt – Koning Albertstraat 48
Ieper – Boterstraat 18-20
Kampenhout – Mechelsesteenweg 44
Knokke – Lippenslaan 311-313
Kortyk – Lange Steenstraat 26-28
Kruibeke – Onze Lieve Vrouw Plein 26
Lanaken – Stationsstaat 21
Leuven – Jodenstraat 1
Lier – Antwerpsestraat 84-86
Lokeren – Markt 39
Lommel – Dorp 22
Maaseik – Klosterbempden 24
Mechelen – Nekkerspoelstraat 443
Mechelen – Bruul 35
Mol – Graaf De Broquevillestraat 12
Morstel – Statielei 51
Oostende – Torhoutsesteenweg 574
Oostmalle – Dorpsplaats 26-27
Oudenaarde – Nederstraat 47
Roeselare – Ooststraat 144
Ronse – Abdeelstraat 14
Schelle – Provinciale STWG 445
Schoten – Paalstraat 41
Smeermaas – Maaseikersteenweg 197B
St Niklaas – Stationsstraat 89
Ternat – Markt 1
Tielt-Winge – Gouden Kruispunt 112
Tongeren – Luikersteenweg 151
Wevelgem – Kortstrijkstraat 18
Wuustwezel – Bredabaan 402

Bron van plaatsnamen: Byaranka.nl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten