vrijdag 7 maart 2014

Favorite music of the month #1

Hoi! We zitten alweer een weekje in Maart en ik heb zoveel favoriete muziek op dit moment, dat ik het wou delen en dat elke maand ga doen. Lees snel verder!



Katy Perry - Dark horse
Katy Perry is een grote favoriet van mij. En dit liedje springt er echt bovenuit.
Van de video clip had ik meer verwacht want ze staat bekent met video clips met een betekenis en ik mis hier een betekenis. Het liedje is gewoon super leuk en lekker om op te dansen!

 
Ronnie Flex - Zusje ft. Mr. Polska
Ik ben zelf helemaal niet van de Nederlandse muziek, maar dit liedje kan er wel mee door! 
De tekst slaat aan de andere kant eigenlijk nergens op, maar de beat maakt het toch weer goed.


Christina Perri - A Thousand Years
Ik denk dat elke Twilight fan dit liedje kent. Ik kon het liedje nog niet tot Twilight Breaking dawn part 2.
Sins dien luister ik het liedje als ik verdrietig ben en kruip ik weer vrolijk en met vertrouwen uit mijn bed.
Het liedje is zo prachtig. Christina Perri zingt het liedje ook met Steve Kazee wat ook prachtig is! 


Tom Odell - Another Love
Om eerlijk te zijn was ik in het begin niet zo dol op dit liedje. Maar in deze maand heb ik heb zo vaak geluisterd! Ik ben zo dol op zijn stem, anders dan de andere zangers. Dit liedje heeft zoveel mooie betekenissen! I love it.


One Direction - You and I
Dit is alweer het laatste liedje! Nu ben ik ook een Directioner, maar ik heb zoveel favoriete liedjes van 1D en ik kan natuurlijk niet alles laten zien. Dit is 1 van hun nummers van hun nieuwe album Midnight memories, wat ik een top album vind! Nu over het nummer, om te beginnen, ik moest huilen toen ik het hoorde. ZO MOOI!
Hoe ze hun uithalen doen en de tekst verdeling. De tekst is gewoon zo prachtig, I just love it.

Dan waren dit mijn favoriete nummers van de maand. Weet jij nog een leuke nummer? Laat het dan weten in je reactie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten