zaterdag 15 februari 2014

Catrice Ultimate colour en Ultimate shine review.


   
 Heey, ik ben weer is naar de Kruidvat geweest voor de nieuwe producten, uitverkocht! Dus ik ben maar is gaan kijken naar wat lipsticks en ik ben geslaagd. Ik heb 1 Ultimate colour en 1 Ultimate shine lipstick want er waren er niet veel meer. Lees snel verder voor de review!
Laten we maar is beginnen met de verpakking. Ik vind het er luxe uit zien. Heel saai en standaard maar luxe.
De dop gaat makkelijk open dus dat is prima!

 Links Ultimate colour 240 Hey nude.. rechts Ultimate shine 250 Yes, we can-dy!

De Ultimate shine 250 Yes, we can-dy! heeft een lipgloss pigmentatie. En de lijn zegt het al: shine.
Veel pigmentatie geeft die niet, maar het is ook weer een prachtkleur op je lippen.
             Zonder                                        Met          


     zonder                                    met 
 Niet heel veel pigmentatie maar gewoon een 'glans' laagje en weinig verschil. Ik ben er niet zo'n fan van!

De Ultimate colour 240 Hey, nude... is een mooie matte kleur. Een beetje zacht roze staat me wel en ik hou er wel van. Deze kleur is meer geschikt denk ik voor de blanke huid.

     
Zonder                                   Met
     
     
  Zonder                                     met

Deze kleur zit best wel dicht bij mijn eigen lip kleur, maar geeft toch nog die finish.
Dit is een mooie nude kleur die perfect dekt! Echt, de ultimate colour lijn is een grote aanrader!


Conclusie:
Ik ben niet zo'n fan van de ultimate shine, je kunt net zo goed een lipgloss kopen. Het is een mooi kleurtje, maar niet zo'n mooie als de ultimate colour lijn. Ik ben nou eenmaal van de matte kleuren, maar ik wou die ultimate shine niet laten liggen.


Je kunt de 2 lipsticks kopen bij de Kruidvat voor 3,99.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten